زیر لیوانی دست دوز
 
خانه هنر سپندار
بانوی پارسی هرکجا هستی خدا به همراهت.
 
 
پنج شنبه 18 / 3 / 1391برچسب:, :: 23:20 ::  نويسنده : سپندار

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نازگل
ساعت22:06---24 خرداد 1391

ببخشید من باز میپرسم. ولی این فوتر رنگی رو از کجا بگیرم. مثلا لوازم التحریر فروشی، پارچه فروشی یا ... چون تو چند تا پارچه فروشی رفتم نمد نداشتند
پاسخ:خواهش میکنم نازگل جان فوتر سمت مولوی باید باشه --- نمد خیلی خیلی سخت پیدا میشه اگه تهران باشی میتونی جمعه ها بری پاساژ پروانه (جمعه بازار پروانه ) سمت 4راه استامبول اونجا شنیدم هم نمد میفروشن هم فوتر ولی بذار فردا از دوستم بپرسم که کجا مرکز فوترهای رنگی هست (چون اکثر جاها تیره دارن) فردا حدود 11 شب برات مینویسم که نتیجه چی شد. فعلا خدانگهدار نازگل هنرمند هنردوست

نازگل جان پرسیدم و گفتن بیشتر سمت مولویه 



nazgol
ساعت9:53---24 خرداد 1391
خیلی مطالبتو دوست دارم خانوم گل. واقعا ممنون. در مورد این پست میتونی بهم بگی این پارچه ها رو کجا میتونم بگیرم و اینکه اسمش چیه؟
پاسخ:نازگل جان خوش آمدی خانمی تا جایی که من میدونم جنس این زیر لیوانی ها هم میتونه نمد باشه هم فوتر رنگی که فُوتر رنگی هم ارزونتر و هم قابل دسترس تر هست اگه درست کردی و دوست داشتی یه عکس ازش بنداز تا برای دیگر دوستان هم بذاریم بی نهایت سپاس گزارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


-سلاملکم ــــــــــــــــــــ به خونه من خوش آمدی هر چی که مربوط به هنر توی یه خونه هست رو اینجا میگم یه سری از کارها #مربوط به خودم# هست که #با ذکر منبع# کپی کنید. باقیش هم از نت جمع آوری کردم که نوش جون وب تون. ---- اگه عکسی پخش نشد راست کلیک گزینه show pictureرو بزنید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینکـــــــــ هوشمند
  ابتدا من رو با عنوان ـــــــــــ خانــه هنـر سپنـــدار
و آدرس sepandaar.loxblog.com لینک کنید بعدش مشخصات لینک خودتونو  در زیر بنویسید . دیگه باقیش خودکار انجام میشه.نگران نباشید.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 181
بازدید کل : 11812
تعداد مطالب : 185
تعداد نظرات : 82
تعداد آنلاین : 1